-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця
103 601.00
UAH з ПДВ
Номер:
186f180e51a2435cb4552ce42379afe0
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-28-011062-a-c1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ фірма "Алмаз Мотор, ЛТД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23946642
-
Контактна особа:
Рибакова Наталія Валеріївна +380972069876 natalia.rybakova@almaz-motor.toyota.ua
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Запорізьке шосе, 51
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілей з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця: 103 601.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
47
Дата підписання:
24.04.2023 00:00
Період дії договору:
24.04.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
103 601.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 266.83 UAH)
Оплачено:
103 601.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 266.83 UAH)
Причини розірвання договору:
Припинення зобов’язань за договором з дотриманнями порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінової пропозиції учасника торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілей з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, на території виконавця
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
526382990ec3495fbf900d6c1e5f8e1e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору на 226 916,00 грн., в т.ч. ПДВ – 37819,33 грн. та розірвати договір. 2. Пункт 3.1. розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» викласти в наступній редакції: За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг: 103 601,00 грн (сто три тисячі шістсот одну гривню 00 копійок), у тому числі ПДВ 17 266,83 грн. (сімнадцять тисяч двісті шістдесят шість гривень 83 копійок), шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. 3. Внести зміни до Додатку №1 Договору № 47 від 24.04.2023 «Калькуляція послуг» і викласти його в наступній редакції: 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.08.2023 00:00
Статус:
Опубліковано