• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Консультації в області інформатизації

1 620.00 UAH з ПДВ
Номер: e08eaae85aa34645ad608514dfabd395
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-07-010091-a-a1
Замовник: КУ Одеський академічний український музично-драматичний театр ім.В.С.Василька
Постачальник: ТОВ ХВОЯ ІНТЕГРА
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору: 0ТФР-04/001
Дата підписання: 01.04.2023 00:00
Період дії договору: 01.04.2023 00:00 - 30.04.2023 23:59
Сума договору: 1 620.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 270.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консультації в області інформатизації за квітень 2023р.
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.04.2023 - 30.04.2023
Місце постачання 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,15 На карті