-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі ЗДО №2 «Калинка» Звягельської міської ради (заміна вікон на енергозберігаючі) по вул. Академіка Лисіна, буд. 24, місто Звягель Звягельського району Житомирської області.
Сторони прийшли до згоди зменшити суму Договору на 14866,80 грн. в тому числі ПДВ 2477,80 грн., внести зміни до Договору та пункт 2.1 викласти в новій редакції: «2.1. Договірна ціна складає 191833,20 грн. (Сто дев'яносто одна тисяча вісімсот тридцять три грн 20 коп.), в тому числі ПДВ 31972,20 грн.
191 833.20
UAH з ПДВ
Номер:
18f2ff3d34784717b27e900104a139a5
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-17-011004-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143229
-
Контактна особа:
Надія Ковальчук +380414135483 osvitanv1@gmail.com http://nvmr.osv.org.ua/
-
Адреса:
11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Шевченка, будинок 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41716575
-
Контактна особа:
"Глорія-В" ТОВ 380432524639 TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, Вінницька область, Вінниця, ПИСАРЄВА, будинок 3, квартира 83
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони прийшли до згоди зменшити суму Договору на 14866,80 грн. в тому числі ПДВ 2477,80 грн., внести зміни до Договору та пункт 2.1 викласти в новій редакції:
«2.1. Договірна ціна складає 191833,20 грн. (Сто дев'яносто одна тисяча вісімсот тридцять три грн 20 коп.), в тому числі ПДВ 31972,20 грн.
Номер договору:
№1702
Дата підписання:
17.04.2023 16:00
Період дії договору:
17.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
191 833.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 972.20 UAH)
Оплачено:
191 833.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 972.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт будівлі ЗДО №2 «Калинка» Звягельської міської ради (заміна вікон на енергозберігаючі) по вул. Академіка Лисіна, буд. 24, місто Звягель Звягельського району Житомирської області.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2023
Місце постачання
11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель Звягельського району, вул. Академіка Лисіна, буд. 24
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6180a6a180454f1698a099aa7fb29267
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодовиконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором.
2. Внести зміни до пункту 4.1.1. розділу 4 Договору «Права та обов’язки сторін», виклавши його в такій редакції:
«4.1.1. Підрядник виконує роботи, в термін не пізніше 30.06.2023 року включно
Номер додаткової угоди:
ДУ №1
Дата внесення змін до договору:
29.05.2023 14:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
902e988eda654df6819b30a5cb500618
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони прийшли до згоди зменшити суму Договору на 14866,80 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 80 коп.), внести зміни до Договору та пункт 2.1 викласти в новій редакції:
«2.1. Договірна ціна складає 191833,20 грн. (Сто дев'яносто одна тисяча вісімсот тридцять три грн 20 коп.), в тому числі ПДВ 31972,20 грн. (Тридцять одна тисяча дев'ятсот сімдесят дві грн 20 коп.). Ціна включає витрати Підрядника на необхідні матеріали та вартість виконання робіт і прийнята твердою (Договірна ціна додається).».
2. У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони домовились внести зміни до Розділу 12 Договору No 1702 від 17.04.2023 року і викласти в новій редакції
Номер додаткової угоди:
ДУ№2
Дата внесення змін до договору:
14.12.2023 15:00
Статус:
Опубліковано