• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з приймання відходів: Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів

90 306.96 UAH з ПДВ
Номер: be91ed01dc0445e9805e772aa491ba01
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-05-003749-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Постачальник: ПАТ "Київспецтранс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з приймання відходів: Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів: 142.44000 UAH з ПДВ
Номер договору: 608117/36Т
Дата підписання: 05.04.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 90 306.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 051.16 UAH)
Оплачено: 90 306.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 051.16 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з приймання відходів: Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 634 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04128, Україна, Київська область, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9b4434d4b02b4c1e8c6f714752a47b16
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зменшенням виробничої потреби, зменшити планову вартість Послуг задоговором на 109109,04 грн та п. 4.3. Розділу 4"Вартість послуг" викласти в наступній редакції: "Загальна сума вартості послуг за даним Договором становить 90306,96 грн в т.ч. ПДВ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Київспецтранс 608117 36Т.pdf
p7s
sign.p7s