• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Заправка, відновлення та ремонт картриджів

2 940.00 UAH без ПДВ
Номер: 22d2e49ecc4645638aef93cc8bdaee8c
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-03-001377-a-a1
Замовник: Фінансове управління Іллінецької міської ради
Постачальник: ФОП Васковнюк Олександр Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджа: 180.00000 UAH без ПДВ
Відновлення картриджа: 350.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 6
Дата підписання: 03.04.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 940.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 10
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, вул.Соборна,18 На карті
Відновлення картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, вул.Соборна,18 На карті

Внесені зміни

    Номер: 11ec9a8539f0459aa04f1cd101f00751
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0001.pdf