• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

57 348.00 UAH з ПДВ
Номер: 54ab7da9b31147e9a0002a769f181f6c
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-20-001532-a-c1
Замовник: Державна аудиторська служба України
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий: 172.08000 UAH з ПДВ
Скоби для степлера: 5.88000 UAH з ПДВ
Закладки-стікери, пластикові, з клейким шаром, прямокутні, кольорові, 45x12 мм, 25 шт.: 7.92000 UAH з ПДВ
Номер договору: 37
Дата підписання: 12.04.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 57 348.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 558.00 UAH)
Оплачено: 57 348.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 558.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 пачка
Період постачання до 14.04.2023
Місце постачання 04070, Україна, м. Київ, вул. П. Сагайдачного, буд. 4 На карті
Скоби для степлера
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання до 14.04.2023
Місце постачання 04070, Україна, м. Київ, вул. П. Сагайдачного, буд. 4 На карті
Закладки-стікери, пластикові, з клейким шаром, прямокутні, кольорові, 45x12 мм, 25 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 14.04.2023
Місце постачання 04070, Україна, м. Київ, вул. П. Сагайдачного, буд. 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 949dc81c37194b6bbf4597f9d7ede150
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 37/48
    Дата внесення змін до договору: 08.05.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода ТОВ канцелярія.pdf
p7s
sign.p7s