• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Про закупівлю конвертів

2 525.00 UAH з ПДВ
Номер: 667f402e90d24cf5bfba340c0f40e8f9
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-30-005787-a-b1
Замовник: Орган державної влади Головне управління Державної міграційної служби України в Донецькій області
Постачальник: ТОВ "ОФІС-СТ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 29.03.2023 00:00
Період дії договору: 29.03.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 525.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 420.83 UAH)
Оплачено: 2 525.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 420.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Про закупівлю конвертів
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 01133, Україна, м. Київ, Київ, бул. Лесі Українки буд. 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 065da90e252d494598b7f5c56965bd7a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів Продавця у розділу Договору "Реквізити сторін".
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.04.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
20.pdf