• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

120 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c4531dbb989b4e85bcee5e5769c63308
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-14-003280-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЙ-МЕДТЕХНІКА"
Класифікатор ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання: 120 000.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 280-А
Дата підписання: 06.04.2023 09:00
Період дії договору: 06.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 120 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 000.00 UAH)
Оплачено: 120 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 10.07.2023
Місце постачання 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100 На карті

Внесені зміни

    Номер: e1a3ff4cf5104236bc29ad1ce934b30c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 11/5 від 30.09.2021 р., далі іменований “Замовник”)з одного боку та Товариство з обмеженою відповідальністю «Обрій-Медтехніка» в особі директора Ліннікова Володимира Михайловича що діє на підставі Статуту (затвердженого загальними зборами засновників товариства, протокол № 6 від 20.09.2018 р.) .(далі іменований “Виконавець”) з другого боку, які надалі іменуються разом “Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі ‒ Закон), з врахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», для продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали Додаткову угода 1 до Договору про закупівлю 280-А від 06 квітня 2023 року (далі- Договір) про наступне: 1.Викласти п.6.5 Договору в наступній редакції: «6.5. Загальний строк надання послуг: з моменту укладення договору до 10 липня 2023 року.» 2. Додаткова угода № 1 набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін та є невід'ємною частиною Договору. Сторони домовились, що умови угоди застосовуються до відносин, які виникли між сторонами з 31 травня 2023 року (п.3 ст. 631 ЦКУ). 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Ця Додаткова угода № 1 складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.06.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
asice
зміни 1.pdf.asice
pdf
Додугода 1 продовження терміну.pdf
pdf
зміни 1.pdf
pdf
зміни 1_Validation_Report.pdf
p7s
sign.p7s