-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
120 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c4531dbb989b4e85bcee5e5769c63308
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-14-003280-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Контактна особа:
Юлія Левченко +380332253775, +380508508932 newmed@ukr.net http://lcrl.com.ua/
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЙ-МЕДТЕХНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37472544
-
Контактна особа:
Лінніков Володимир 380332740172 obrij-medtehnika@ukr.net
-
Адреса:
43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Гулака-Артемовського, будинок № 15
Класифікатор ДК 021:2015:
50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання: 120 000.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
280-А
Дата підписання:
06.04.2023 09:00
Період дії договору:
06.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
120 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 000.00 UAH)
Оплачено:
120 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт автоматичного біохімічного аналізатора BioChem FC-120 (50420000-5 -Заміна основної плати; Заміна лампи; Налаштування параметрів системи; Налаштування позиції голки пробовідбірника та диска реагентів зразків; Налаштування методик; Налаштування фотометра ) код за ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 10.07.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e1a3ff4cf5104236bc29ad1ce934b30c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 11/5 від 30.09.2021 р., далі іменований “Замовник”)з одного боку та Товариство з обмеженою відповідальністю «Обрій-Медтехніка» в особі директора Ліннікова Володимира Михайловича що діє на підставі Статуту (затвердженого загальними зборами засновників товариства, протокол № 6 від 20.09.2018 р.) .(далі іменований “Виконавець”) з другого боку, які надалі іменуються разом “Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі ‒ Закон), з врахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», для продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали Додаткову угода 1 до Договору про закупівлю 280-А від 06 квітня 2023 року (далі- Договір) про наступне:
1.Викласти п.6.5 Договору в наступній редакції:
«6.5. Загальний строк надання послуг: з моменту укладення договору до 10 липня 2023 року.»
2. Додаткова угода № 1 набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін та є невід'ємною частиною Договору. Сторони домовились, що умови угоди застосовуються до відносин, які виникли між сторонами з 31 травня 2023 року (п.3 ст. 631 ЦКУ).
3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
4. Ця Додаткова угода № 1 складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.06.2023 09:00
Статус:
Опубліковано