• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

491 015.00 UAH без ПДВ
Номер: 12a5f5c3790640f087ae9c383c195748
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-17-010798-a-a1
Замовник: ТУ ДСА України в Миколаївській області
Постачальник: ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 26/23
Дата підписання: 05.04.2023 00:00
Період дії договору: 05.04.2023 03:00 - 31.03.2024 02:00
Сума договору: 491 015.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 491 015.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2213 послуга
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: a3a25495fa3942bfbc129cb13ff7e5e5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 84323deccc9b4d48a95e71d5ea81d707
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Закупівля послуг з заправки та відновлення картриджів на загальну суму 81805,00 грн, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому 2023 році відповідно до затверджених видатків на 2024 рік на зазначені послуги
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.02.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 2.pdf
p7s
sign.p7s