-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Бензин А-95 (Євро 5), талон,Дизельне паливо (Євро 5), талон
625 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
00349595e5c847b5a23d25d49dd8fbb9
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-22-006062-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
×
-
Код ЄДРПОУ:
05465258
-
Контактна особа:
Махмудова Інна Андріївна 380444682106 cheu@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОТТО КОНТРАКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42534649
-
Контактна особа:
Москаленко Наталья 380638636145 karzeva1990@gmail.com
-
Адреса:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, 07301, Київська обл., Вишгородський р-н, місто Вишгород, "Карат" промисловий майданчик(пн), будинок 5-а, офіс 904-1
Класифікатор ДК 021:2015:
09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Номер договору:
МС/Т-000668
Дата підписання:
29.03.2023 00:00
Період дії договору:
29.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
625 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 887.85 UAH)
Оплачено:
289 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 958.88 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бензин А-95 (Євро 5), талон
Кількість
5000 літр
Період постачання
до 30.09.2023
Дизельне паливо (Євро 5), талон
Кількість
10000 літр
Період постачання
до 30.09.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f8982ab944734d0d923167524e9d9cab
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 625 000,00 грн (шістсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% – 40 887,85 грн (сорок тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 85 копійок), що сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ1917442) – 524 200,00грн (п’ятсот двадцять чотири тисячі двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 34 293,46 грн (тридцять чотири тисячі двісті дев’яносто три гривні 46 копійок);
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (спецфонд КПКВ 1917462) – 58 800,00 грн (п’ятдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 3 846,73 грн (три тисячі вісімсот сорок шість гривень 73 копійки);
- за власні кошти підприємства – 42 000,00 грн (сорок дві тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 2 747,66 грн (дві тисячі сімсот сорок сім гривень 66 копійок).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.04.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
abe6e0bb5eb94ad2b5a8fa271d18e237
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 625 000,00 грн (шістсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% – 40 887,85 грн (сорок тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 85 копійок), що сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ1917442) – 461 200,00грн (чотириста шістдесят одна тисяча двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 30 171,96 грн (тридцять тисяч сто сімдесят одна гривня 96 копійок);
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (спецфонд КПКВ 1917462) – 121 800,00 грн (сто двадцять одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 7 968,22 грн (сім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 22 копійки);
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.06.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Номер:
dc7abd1d62b443fea5fc4219edb7f904
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміна ціни у зв'язку зі зміною ставки податку - ПДВ (з 7% на 20%)
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
18.07.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
dba0c4717b54474198fbe81613aa8e67
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до фактичного виконання Договору Сторони погодили викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:
«3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 289 800,00 грн (двісті вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% – 18 958,88 грн (вісімнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 88 копійок), що сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ1917442) – 126 000,00 грн (сто двадцять шість тисяч гривень 72 копійки), в тому числі ПДВ 7% - 8 242,99 грн (шістдесят чотири тисячі сто вісім гривень 61 копійка);
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (спецфонд КПКВ 1917462) – 121 800,00 грн (сто двадцять одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 7 968,22 грн (сім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 22 копійки);
- за власні кошти підприємства – 42 000,00 грн (сорок дві тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 7% - 2 747,66 грн (дві тисячі сімсот сорок сім гривень 66 копійок).»
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
19.07.2023 00:00
Статус:
Опубліковано