• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівля проводиться відповідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 ‟Про введення воєнного стану в Україні” , та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 п. 11 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

48 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 3819959f12174b2ab2eb7f7cf74e6345
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-27-005370-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ФОП Бабешко С.Р.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір А4 офісний 80 г/м2 (500 арк) MAGISTR: 194.00000 UAH без ПДВ
Опис: Закупівля проводиться відповідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 ‟Про введення воєнного стану в Україні” , та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 п. 11 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Номер договору: БСР-1/10
Дата підписання: 27.03.2023 10:00
Період дії договору: 27.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 48 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 48 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 офісний 80 г/м2 (500 арк) MAGISTR
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 пачок
Період постачання 27.03.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 61093, Україна, Харківська область, Харків, вул. Озерянська, 5 На карті