• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поштові послуги з виплати та доставки грошових допомог

175 087.71 UAH без ПДВ
Номер: fbd9870defa841ba97a31bc85062c790
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-21-012466-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" в особі філії ЧЕРНІГІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АТ "УКРПОШТА"
Класифікатор ДК 021:2015: 64110000-0 Поштові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 111.024.002-5-187
Дата підписання: 21.03.2023 16:50
Період дії договору: 21.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 175 087.71 UAH без ПДВ
Оплачено: 175 087.71 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поштові послуги з виплати та доставки грошових допомог
Код ДК 021:2015: 64110000-0 Поштові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 02.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, м. Чернігів На карті

Внесені зміни

    Номер: ca746497952e49b08070fe52878443ef
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", нормами Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема ст. 58-1 Господарського кодексу України, пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, п.п. 2.3. - 2.5. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, п. 12.4. розділу ХІІ "Інші умови Договору" Договору № 111.024.002-5-187 про надання поштових послуг з виплати та доставки грошових допомог від 21 березня 2023 року (далі – Договір), уклали Додаткову угоду № 1 від 22 червня 2023 року до Договору про те, що при виконанні Договору Виконавець не використовує печатку (електронну печатку) для засвідчення підпису на додаткових угодах до Договору, первинних та інших документах, які створюються на виконання Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.06.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 22.06.2023 року до Договору про нада...
p7s
sign.p7s
    Номер: ff75edbba8364abcbc511721b6cb8bfe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», нормами Цивільного та Господарського кодексів України, пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, п. 12.4. розділу ХІІ «Інші умови Договору» Договору про надання поштових послуг з виплати та доставки грошових допомог № 111.024.002-5-187 від 21 березня 2023 року (далі – Договір) уклали Додаткову угоду № 2 від «22» червня 2023 року (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1.1. Розділ I «Визначення окремих термінів та скорочень, що використовуються в цьому Договорі» Договору доповнити термінами: КЕП – кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Сторін, порядок накладення якого визначений у додатку «Інструкція щодо порядку використання засобів кваліфікованого електронного підпису», який є додатком № 7 до Договору. ПК «ІІС «Соціальна громада» – програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», який використовується Міністерством соціальної політики України для обміну між структурними підрозділами соціального захисту населення та АТ «УКРПОШТА» інформацією в електронному вигляді щодо нарахування, виплати та невиплати грошової допомоги. 1.2. Підпункт 6.2.1. п. 6.2. розділу VI «Надання послуг» викласти у наступній редакції: «6.2.1. в частині виплати Грошової допомоги: в паперовому вигляді надаються уповноваженим представникам Виконавця власноручно під підпис або надсилаються на адресу Виконавця, зазначену в Договорі в розділі «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін», рекомендованими поштовими відправленнями та, одночасно, надається засобами електронної пошти на електронну адресу Виконавця shevchenko2-ov@ukrposhta.ua в електронній формі з використанням засобів КЕП, які містять вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів і їх копіювання та інструкції з накладення КЕП, наведеними у Додатку до Договору № 8 «Інструкція щодо порядку використання засобів кваліфікованого електронного підпису» (далі – Додаток № 8) або надсилаються в електронному вигляді через захищені канали інформаційного зв’язку в ПК «ІІС «Соціальна громада», з обов’язковим накладенням КЕП Замовника. В паперовому вигляді зазначені документи надаються за структурою, наведеною в Порядку 1279, в електронному вигляді – згідно з структурою текстового файлу, що наведена у Додатку № 1 до Договору «Умови передачі інформації про виплату грошових допомог» (далі – Додаток № 1) або, у разі надсилання через захищені канали інформаційного зв’язку в ПК «ІІС «Соціальна громада», згідно з структурою та вимогами, наведеними у Додатку № 12 до Договору «Умови електронного документообігу в ПК «ІІС «Соціальна громада» (далі – Додаток № 12 ) за переліком грошової допомоги, який наведений у Додатку № 13 до Договору «Перелік видів грошової допомоги, за якими відомості та інші документи надсилаються в електронному вигляді через захищені канали інформаційного зв’язку в ПК «ІІС «Соціальна громада» (далі – Додаток № 13). Перевага надається інформації, викладеній у відомостях в електронному вигляді. У разі виявлення Виконавцем розбіжностей між електронним виглядом або відомостями, які надані засобами електронної пошти, та паперовим виглядом відомостей, Виконавець повідомляє Замовника листом про виявлені розбіжності та пропонує провести заміну всіх відомостей, які надані в паперовому вигляді. Заміна відомостей проводиться не пізніше наступного робочого дня після отримання зазначеного листа. Виплата Грошової допомоги не здійснюється у разі наявності невідповідностей між відомостями у паперовому та електронному вигляді до моменту отримання виправлених документів від Замовника.». 1.3. Підпункт 6.2.6. п. 6.2. розділу VI «Надання послуг» доповнити наступним реченням: «Умови надання послуги визначаються внутрішніми нормативними документами Виконавця, які за вимогою Замовника надаються для ознайомлення.». 1.4. У підпункті 6.3.2. п. 6.3. розділу VI «Надання послуг» після слів «у Додатку № 8 до Договору» додати слова: «, або в електронному вигляді (електронним документом) через захищені канали інформаційного зв’язку ПК «ІІС «Соціальна громада» із накладенням КЕП за переліком грошової допомоги, який наведений у Додатку № 13 до Договору. У разі наявності помилок у файлах про невиплату в електронному вигляді Замовник не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання, письмово повідомляє Виконавця про наявність помилок. Виконавець, не пізніше наступного робочого дня з моменту отримання від Замовника повідомлення про наявність помилок, здійснює коригування та повторно надає інформацію до ПК «ІІС «Соціальна громада».». 1.5. У підпункті 7.4.4. п. 7.4. розділу VII «Обов’язки та права Сторін» після слів «недодержання встановленої форми,» додати слова «вимог, встановлених Договором,». 1.6. В пункті 12.19. розділу XII «Інші умови Договору» перелік невід’ємних додатків до Договору доповнити наступними додатками, які наведені у додатках №№ 1 та 2 до Додаткової угоди: Додаток № 12 до Договору «Умови електронного документообігу в ПК «ІІС «Соціальна громада». Додаток № 13 до Договору «Перелік видів Грошової допомоги, за якими відомості та інші документи надсилаються в електронному вигляді через захищені канали інформаційного зв’язку в ПК «ІІС «Соціальна громада». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Додаткова угода вважається укладеною з дати підписання уповноваженими представниками Сторін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.06.2023 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2 від 22.06.2023 року до Договору про нада...
p7s
sign.p7s
    Номер: 0b8be774c807472087375b9ab69aa507
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», нормами Цивільного та Господарського кодексів України, пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, п. 12.4. розділу ХІІ «Інші умови Договору» Договору про надання поштових послуг з виплати та доставки грошових допомог № 111.024.002-5-187 від 21 березня 2023 року (далі – Договір) уклали Додаткову угоду № 3 від 30 червня 2023 року (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести такі зміни до Договору: 1.1. У розділі ХІІІ «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Виконавця викласти у наступній редакції: «Акціонерне товариство «Укрпошта» Код ЄДРПОУ: 21560045 Місцезнаходження: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001 Веб-сайт: https://ukrposhta.ua п/р UA353004650000000260093011852 в АТ «Ощадбанк» МФО: 300465 ІПН 215600426655 Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах. в особі філії Чернігівська дирекція АТ «Укрпошта» Код ЄДРПОУ: 25572588 Місцезнаходження Дирекції та адреса для листування: просп. Миру, 28, м. Чернігів, 14000 тел. (0462) 635-259, (050) 360-64-10 електронна адреса: ananko-ki@ukrposhta.ua Цифровий номер Дирекції (для складання податкових накладних) 24 Виконавець не використовує печатку (електронну печатку) для засвідчення підпису на оригіналі Договору, додаткових угодах до нього, первинних та інших документах, які створюються на виконання Договору.». 1.2. У зв’язку зі зміною поточного рахунку Виконавця, Додаток № 5 до Договору викласти у новій редакції, що наведена у Додатку № 1 до Додаткової угоди. 1.3. У зв’язку зі зміною структурного підрозділу Виконавця, до якого надаються разові доручення на виплату грошових допомог Додаток № 6 до Договору викласти у новій редакції, що наведена у додатку № 2 до Додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Додаткова угода вважається укладеною з дати підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2023 09:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 3 до Договору про надання поштових послуг...
p7s
sign.p7s
    Номер: 467e9ed519aa43d3ad52a39c3d8bacd4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п.п. 1 та 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», нормами Цивільного та Господарського кодексів України, пп.пп. 1 та 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, п. 4.2. розділу IV «Ціна Договору» та п. 12.4. розділу ХІІ «Інші умови Договору» Договору про надання поштових послуг з виплати та доставки грошових допомог № 111.024.002-5-187 від 21 березня 2023 року (далі – Договір), у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та зміною реквізитів Виконавця, дійшли згоди змінити Договір, уклавши Додаткову угоду № 4 від 26 грудня 2023 року (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Загальну ціну цього Договору зменшити на 12060,29 грн (дванадцять тисяч шістдесят грн 29 коп.) без ПДВ, у зв’язку з чим п. 4.1. розділу IV «Ціна Договору» Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 175087,71 грн (сто сімдесят п’ять тисяч вісімдесят сім грн 71 коп.) без ПДВ. Постачання Послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.». 2. Специфікацію, яка є додатком № 5 до Договору, викласти у новій редакції (додається). 3. У зв’язку зі зміною структурного підрозділу Виконавця, до якого надаються разові доручення на виплату грошових допомог Додаток № 6 до Договору викласти у новій редакції, що наведена у додатку № 2 до Додаткової угоди. 4. У розділі ХІІІ «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Виконавця викласти у наступній редакції: «Акціонерне товариство «Укрпошта» Код ЄДРПОУ: 21560045 ІПН 215600426655 Місцезнаходження: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001 тел. (0800) 300545 п/р UA353004650000000260093011852 в АТ «Ощадбанк» МФО: 300465 Адреса для листування: просп. Миру, 28, м. Чернігів, 14000 тел./факс (050) 360-64-10 Адреса електронної пошти: bondik-yh@ukrposhta.ua Виконавець має статус платника податку на прибуток на загальних підставах, визначених ПКУ. Виконавець не використовує печатку (електронну печатку) для засвідчення підпису на оригіналі Договору, додаткових угодах до нього, первинних та інших документах, які створюються на виконання Договору.». 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. Додаткова угода вважається укладеною з дати підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 4 від 26.12.2023 до Договору про надання п...
p7s
sign.p7s