-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з миття автомобілів
Послуги з миття автомобілів
10 260.00
UAH без ПДВ
Номер:
8bb176e8ed804f009ce44b49d4d0e013
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-13-005336-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №19"Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
23333767
-
Контактна особа:
Долик Олена Володимирівна 380997706456 poliklinika19@ukr.net
-
Адреса:
61105, Україна, Харківська область, Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Лавринович К. К.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3343305399
-
Контактна особа:
Лавринович Костянтин Казимирович +380937015955 lavrinovichkonstantin15@gmail.com
-
Адреса:
61109, Україна, Харківська область, Харків, В'їзд Першого Травня, б.2
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з миття автомобілів
Номер договору:
21
Дата підписання:
13.03.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
10 260.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з миття автомобілів
Кількість
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
61105, Україна, Харківська область, Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
На карті
Внесені зміни
- Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Номер:
06e5c82bf7f14a76a3c2d0b3b5d13e99
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У в зв’язку з подорожчанням вартості витратних матеріалів (миючих засобів тощо), для надання якісних послуг з миття автомобілів, згідно Договору № 21 від 13.03.2023 р., керуючись пунктом 7.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.п.1.8. п. 1 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«1.8. Вартість однієї послуги становить 300 грн 00 коп (Триста грн 00 коп), ПДВ не передбачене»;
- Внести зміни в п.п.1.6. п. 1 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«1.6 Кількість послуг: 35 (Тридцять п’ять) послуг»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.06.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
65047df66e3246edb473afd3a681c8a4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміна адреси Замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано