-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Аксесуари до робочого одягу (ДК 021:2015 - 18140000-2)
Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України Сторони вирішили: 1) Внесім зміни до п. 3.1. р. З Договору, виклавши йоі о у новій редакції: Умови та термін передачі Товару визначаються Сторонами додатково, однак, у будь-якому випадку Товар повинен бути переданий до 31 грудня 2023р.
143 430.00
UAH з ПДВ
Номер:
71f2c1aa91c24d488b9593bfc335b5d6
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-08-005956-a-c1
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
×
-
Код ЄДРПОУ:
03339489
-
Контактна особа:
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua http://Vd.lutsk.ua
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА ФІРМА "ВІЛЬХА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21084946
-
Контактна особа:
0362622005
-
Адреса:
33024, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ СТАРИЦЬКОГО будинок 37А
Класифікатор ДК 021:2015:
18140000-2 Аксесуари до робочого одягуАналіз за цим CPV
Опис:
Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України Сторони вирішили:
1) Внесім зміни до п. 3.1. р. З Договору, виклавши йоі о у новій редакції:
Умови та термін передачі Товару визначаються Сторонами додатково, однак, у будь-якому випадку Товар повинен бути переданий до 31 грудня 2023р.
Номер договору:
144
Дата підписання:
23.02.2023 14:29
Період дії договору:
23.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
143 430.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 23 905.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аксесуари до робочого одягу (ДК 021:2015 - 18140000-2)
Кількість
2750 пара
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, Нової Пошти №9 (вул. Задворецька, 1 А).
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a57777d794ef444194e14975b1a0f252
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України Сторони вирішили:
1) Внесім зміни до п. 3.1. р. З Договору, виклавши йоі о у новій редакції:
Умови та термін передачі Товару визначаються Сторонами додатково, однак, у будь-якому випадку Товар повинен бути переданий до 31 грудня 2023р.
2) Внести зміни до п. 11.4. р. 11 Договору, виклавши його у новій редакції:
Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2023 р.. а в частині оплати за поставлений товар - до повного виконання сторонами узятих на себе зобов'язань.
3) Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують взяті за ним зобов'язання.
4) Дана Додаткова угода до Договору є його невід’ємною частиною, набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, є обов'язковою для виконання Сторонами та діє до закінчення терміну дії Договору.
5) Дана Додаткова угода до Договору складена у двох примірниках, по одному для кожної Сторони, примірники є рівно автентичними.
6) Дана Додаткова угода Сторонами прочитана, відповідає їх намірам та досягнутим домовленостями, що засвідчуються власними підписами уповноважених представників
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.06.2023 15:13
Статус:
Опубліковано