• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів, паперу, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари

30 048.20 UAH з ПДВ
Номер: d6bde319d2a44684b29a395794960618
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-06-006986-a-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 13-03/23
Дата підписання: 06.03.2023 14:07
Період дії договору: 06.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 30 048.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 959.20 UAH)
Оплачено: 30 048.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 959.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів, паперу, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 285 штуки
Період постачання 06.03.2023 - 16.03.2023
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 23 На карті