• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова )

Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.

37 478 868.00 UAH з ПДВ
Номер: 60dcf7fdde414c84aa01c0f78e34b0e3
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-22-006639-a-b1
Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис: Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.
Номер договору: №4/33-73
Дата підписання: 13.03.2023 08:00
Період дії договору: до 01.03.2024 00:00
Сума договору: 37 478 868.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 246 478.00 UAH)
Оплачено: 37 478 868.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 246 478.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова )
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: d82b687b010b473d915d197be435bd3d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити ціну договору про закупівлю (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) на 1 124 010,00 грн. з ПДВ. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: 2.1. Ціна договору становить 34 232 390,00 грн. (тридцять чотири мільйони двісті тридцять дві тисячі триста дев'яносто грн. 00 коп.)
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 26.04.2023 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД 1 до Договору 73 від 13.03.23.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c7537a61aab74d91b9778584271225d3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 1 500 000,00 грн з ПДВ
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2 від 06.11.23.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3857d7a4209e47d8bb7b2e6f4b7d4a96
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 1 500 000,00 грн з ПДВ
    Номер додаткової угоди: №3
    Дата внесення змін до договору: 23.11.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
3 до 73 від 23.11.23.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b5804254000f41b1b176f70c655ca344
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовжити дію Договору про закупівлю послуг від 13.03.2023 №4/33-73 до 01.03.2024 року включно
    Номер додаткової угоди: №4
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
4 до 73.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5ac62665a2914c4daa0cdce7c055b423
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди, становить 6246478,00 грн. в т.ч.ПДВ
    Номер додаткової угоди: №5
    Дата внесення змін до договору: 12.01.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
5 до 73.pdf
p7s
sign.p7s