-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»
179 736.96
UAH без ПДВ
Номер:
39347b990e5b469aa7269fffbc22b73c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-03-006978-a-c1
Замовник:
Управління адміністративними будинками Державного управління справами
×
-
Код ЄДРПОУ:
21714657
-
Контактна особа:
Олена Коваленко +380442557380 likovalenko@ukr.net
-
Адреса:
01220, Україна, Київська область, Київ, вул.Банкова 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37815745
-
Контактна особа:
+380501519527
-
Адреса:
01011, Україна, Київська область, м. Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИРНОГО ПАНАСА, будинок 11, офіс 1/12
Класифікатор ДК 021:2015:
72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору:
82
Дата підписання:
01.03.2023 17:00
Період дії договору:
01.03.2023 00:00 - 31.01.2024 00:00
Сума договору:
179 736.96 UAH без ПДВ
Оплачено:
179 736.96 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.03.2023 - 31.01.2024
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
f28bdcf3f7ae45428ccfa68ce60e41a2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей, та відповідно до пунктів 8.1 та 8.6 Договору, Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «КРАПЕР» дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору про продовження дії Договору до 31 січня 2024 року включно на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2024 році, на суму коштів не більше 20 відсотків вартості Договору.
Пункт 4.2 Договору викласти у такій редакції: «4.2. Послуги надаються з 01 березня 2023 року до 31 січня 2024 року включно.».
Пункт 7.1 Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами та діє до 31 січня 2024 року включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Вартість наданих послуг (з 01 січня по 31 січня 2024 року) визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 відсотків від суми Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 12:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
1caab8f32bc745e39c6b42fc02721928
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей, та відповідно до пунктів 8.1 та 8.6 Договору, згідно із додатковою угодою від 09.01.2024 № 2, Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «КРАПЕР» дійшли згоди збільшити вартість Договору на 15 808,00 грн. (п’ятнадцять тисяч вісімсот вісім гривень 00 копійок) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, та внести зміни, а саме: пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість Послуг згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 2) та Розрахунками вартості послуг (Додаток 3, Додаток 4) становить 179 736,96 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять шість гривень 96 копійок) без ПДВ, у тому числі:
вартість Послуг у 2023 році – 163 928,96 грн. (сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять вісім гривень 96 копійок);
вартість Послуг у 2024 році (з 01.01.2024 по 31.01.2024) – 15 808,00 грн. (п’ятнадцять тисяч вісімсот вісім гривень 00 копійок).».
Доповнити пункт 13.1 Договору підпунктом 13.1.4 такого змісту: «13.1.4. Додаток 4 «Розрахунок вартості послуг з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» (з 01.01.2024 по 31.01.2024)».».
Також Управління та ТОВ «КРАПЕР» дійшли до згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору та викласти його у новій редакції, доповнити Договір Додатком 4 у редакції, що додається.
Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.01.2024 13:00
Статус:
Опубліковано