-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи з розробки проєктної документації по об'єкту: "Реконструкція Коростенського міського ліцею №2 імені Володимира Сингаївського Житомирської області за адресою: вул. 1 Травня, 2, м. Коростень, Коростенського району, Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
1 498 570.00
UAH без ПДВ
Номер:
30f599a5cfc44f7bb5bc90a569bae1a4
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-03-004878-a-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Контактна особа:
Олександр Анатолійович Ткачук +380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua https://architect-zt.gov.ua/
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2359714847
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ОФІЦЕРСЬКА будинок 14 квартира 52
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Роботи з розробки проєктної документації по об'єкту: "Реконструкція Коростенського міського ліцею №2 імені Володимира Сингаївського Житомирської області за адресою: вул. 1 Травня, 2, м. Коростень, Коростенського району, Житомирської області": 1 498 570.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
№1568-23/ПР
Дата підписання:
01.03.2023 11:58
Період дії договору:
01.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
1 498 570.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з розробки проєктної документації по об'єкту: "Реконструкція Коростенського міського ліцею №2 імені Володимира Сингаївського Житомирської області за адресою: вул. 1 Травня, 2, м. Коростень, Коростенського району, Житомирської області"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.08.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
20c8597a6a804cb786d42ab4d8565755
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт за Договором до 31.08.2023.
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
31.07.2023 11:58
Статус:
Опубліковано