-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поводження з твердими відходами
84 412.75
UAH з ПДВ
Номер:
aa0724f6eec7468c89221d1e18dcccdf
Ідентифікатор договору:
UA-2023-03-02-011765-a-c1
Замовник:
Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
×
-
Код ЄДРПОУ:
02220881
-
Контактна особа:
Каріна Борисівна Детюк +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33290649
-
Контактна особа:
+380577253030
-
Адреса:
61140, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОВУЛОК ЗОЛОТИЙ, 4
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
314
Дата підписання:
22.02.2023 16:32
Період дії договору:
01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
84 412.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 068.79 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими відходами
Кількість
653.4 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
458399db775840fbb19854f770c31a9b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п. 41. Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти у наступній редакції:
«41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання.
Строк надання послуг: до «30» червня 2023 року.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.03.2023 15:27
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2ac243565f894be1b33677f6c3da9dc4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п. 4. Розділу «ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ» та викласти у наступній редакції:
«Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 5 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать споживачу та 5 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать виконавцю зокрема для роздільного збирання.
Виконавець вивозить тверді відходи за контейнерною схемою з 7- 00 до 23-00 години.
Передача небезпечних відходів у складі твердих відходів здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог санітарного законодавства субʼєктам господарювання, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
16.05.2023 15:06
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c52e9debf1514ea7b715d3b4e26c4bb2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п.4 Розділу «ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ» та викласти в новій редакції:
«Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 19 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать виконавцеві, зокрема для роздільного збирання.
Виконавець вивозить тверді відходи за контейнерною схемою з 7- 00 до 23-00 години.
Передача небезпечних відходів у складі твердих відходів здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог санітарного законодавства субʼєктам господарювання, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.»
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
15.06.2023 15:14
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1f1abf1ed4394126b1389560472311ad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п.41 Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти вновій редакції:
«41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання. Строк надання послуг: до «31» грудня 2023 року.».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
30.06.2023 15:27
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a5c81d39a74943ba9cf2169a8968c1de
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п.15 Розділу «ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ» та викласти ти п.15 у наступній редакції:
Внести зміни до п.18 Розділу «ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ» , зменшивши ціну цього Договору 85 265,40 грн (вісімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят п’ять гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 14 210,90 грн. на 852,65 гривень та викласти у наступній редакції:
«18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Сума договору складає: 84 412,75 грн (вісімдесят чотири тисячі чотириста дванадцять гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ 14 068,79 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет.»
3.Внести зміни до п.41 Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти у наступній редакції:
«41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання. Дія цього договору розповсюджується на відносини між сторонами, які виникли з «01» січня 2023 року на підставі ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України.
Строк надання послуг: до «30» вересня 2023 року.»
Номер додаткової угоди:
4/1
Дата внесення змін до договору:
27.11.2023 15:37
Статус:
Опубліковано