• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з твердими відходами

84 412.75 UAH з ПДВ
Номер: aa0724f6eec7468c89221d1e18dcccdf
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-02-011765-a-c1
Замовник: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 314
Дата підписання: 22.02.2023 16:32
Період дії договору: 01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 84 412.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 068.79 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 653.4 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35 На карті

Внесені зміни

    Номер: 458399db775840fbb19854f770c31a9b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п. 41. Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти у наступній редакції: «41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання. Строк надання послуг: до «30» червня 2023 року.».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.03.2023 15:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дог 314 КВПВ Тверді відходи_ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2ac243565f894be1b33677f6c3da9dc4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п. 4. Розділу «ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ» та викласти у наступній редакції: «Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 5 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать споживачу та 5 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать виконавцю зокрема для роздільного збирання. Виконавець вивозить тверді відходи за контейнерною схемою з 7- 00 до 23-00 години. Передача небезпечних відходів у складі твердих відходів здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог санітарного законодавства субʼєктам господарювання, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.05.2023 15:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дог 314 КВПВ Тверді відходи_ДУ2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c52e9debf1514ea7b715d3b4e26c4bb2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п.4 Розділу «ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ» та викласти в новій редакції: «Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 19 контейнерів місткістю 1,1 куб. метрів, що належать виконавцеві, зокрема для роздільного збирання. Виконавець вивозить тверді відходи за контейнерною схемою з 7- 00 до 23-00 години. Передача небезпечних відходів у складі твердих відходів здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог санітарного законодавства субʼєктам господарювання, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 15.06.2023 15:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дог 314 КВПВ Тверді відходи_ДУ3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1f1abf1ed4394126b1389560472311ad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п.41 Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти вновій редакції: «41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання. Строк надання послуг: до «31» грудня 2023 року.».
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2023 15:27
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: a5c81d39a74943ba9cf2169a8968c1de
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п.15 Розділу «ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ» та викласти ти п.15 у наступній редакції: Внести зміни до п.18 Розділу «ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ» , зменшивши ціну цього Договору 85 265,40 грн (вісімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят п’ять гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 14 210,90 грн. на 852,65 гривень та викласти у наступній редакції: «18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу. Сума договору складає: 84 412,75 грн (вісімдесят чотири тисячі чотириста дванадцять гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ 14 068,79 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет.» 3.Внести зміни до п.41 Розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ» та викласти у наступній редакції: «41. Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання. Дія цього договору розповсюджується на відносини між сторонами, які виникли з «01» січня 2023 року на підставі ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України. Строк надання послуг: до «30» вересня 2023 року.»
    Номер додаткової угоди: 4/1
    Дата внесення змін до договору: 27.11.2023 15:37
    Статус:
    Опубліковано