-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники )
Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.
11 418 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
773ac3b5daf84f3898168f20021252bf
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-20-013199-a-b1
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056109
-
Контактна особа:
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40783986
-
Контактна особа:
Олександра Венгринович +380673135296 gek_vynnyky@ukr.net
-
Адреса:
79495, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 20
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис:
Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.
Номер договору:
№4/33-69
Дата підписання:
07.03.2023 10:00
Період дії договору:
до 01.04.2024 00:00
Сума договору:
11 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 903 000.00 UAH)
Оплачено:
11 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 903 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники )
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
63814297333d4e4abc02b63edb5bae0a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити дію Договору про закупівлю послуг від 07.03.2023 №4/33-69 до 01.03.2024 року включно
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 08:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
1d5a20c9eb504fd188cba4a8a3aa6f01
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди, становить 1903000, 00 грн в т.ч.ПДВ
Номер додаткової угоди:
№2/1
Дата внесення змін до договору:
12.01.2024 08:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
92c6f93690334a5fb148ae321b437382
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
8.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє по 01.04.2024 або до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов'язань.
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
27.02.2024 08:00
Статус:
Опубліковано