• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники )

Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.

11 418 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 773ac3b5daf84f3898168f20021252bf
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-20-013199-a-b1
Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис: Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування.
Номер договору: №4/33-69
Дата підписання: 07.03.2023 10:00
Період дії договору: до 01.04.2024 00:00
Сума договору: 11 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 903 000.00 UAH)
Оплачено: 11 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 903 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники )
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 63814297333d4e4abc02b63edb5bae0a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовжити дію Договору про закупівлю послуг від 07.03.2023 №4/33-69 до 01.03.2024 року включно
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2 до 69.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1d5a20c9eb504fd188cba4a8a3aa6f01
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди, становить 1903000, 00 грн в т.ч.ПДВ
    Номер додаткової угоди: №2/1
    Дата внесення змін до договору: 12.01.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2 1 до 69.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 92c6f93690334a5fb148ae321b437382
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 8.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє по 01.04.2024 або до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов'язань.
    Номер додаткової угоди: №3
    Дата внесення змін до договору: 27.02.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
3 до 69.pdf
p7s
sign.p7s