• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне: зошит-записник,біндер канцелярський, скрепка

479.00 UAH без ПДВ
Номер: 37368a4442284ff785c92eac863a587d
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-01-009059-a-a1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маневицької селищної ради
Постачальник: БАРАН ВІКТОР ІВАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 52
Дата підписання: 01.03.2023 14:10
Період дії договору: 01.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 479.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне: зошит-записник
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання 01.03.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 44600, Україна, Волинська область, Маневичі, смт. Маневичі вул.100-річчя Маневич,53 На карті
Офісне устаткування та приладдя різне: біндер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 01.03.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 44600, Україна, Волинська область, Маневичі, смт. Маневичі вул.100-річчя Маневич,53 На карті
Офісне устаткування та приладдя різне: скрепка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 01.03.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 44636, Україна, Волинська область, село Чарторийськ, вулиця Сокола будинок 57 На карті