• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту) (код за ЄЗС ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

722 660.21 UAH з ПДВ
Номер: 631778c2759e4ce5b359430919b91eda
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-28-009367-a-b1
Замовник: Батуринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Григорія Орлика Батуринської міської ради Ніжинського району Чернігівської області
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бахмачгазбудсервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 22-02/23
Дата підписання: 22.02.2023 00:00
Період дії договору: 22.02.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 722 660.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 443.37 UAH)
Оплачено: 722 660.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 443.37 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2023
Місце постачання Україна, Чернігівська область, с. Городище На карті

Внесені зміни

    Номер: ef9284fca17b424c9bd154c71b7ba624
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пунктом 9 Договору від 22.02. 2023 року № 22-02/23 (надалі – Договір) та з урахуванням листа, який надійшов від Виконавця № 23/03 від 23.03.2023 року, з проханням продовжити термін надання Послуг, у зв’язку з виникненням непередбаченої потреби узгодження зміни видів робіт, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 4.5 Договору, та змінити банківські реквізити Виконавця, Сторони уклали цю Додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1,2,4,10 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.1. Пункт 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» п.п.1.1.: «1.1 Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується власними силами, з власних матеріалів та на свій ризик, до 15 травня 2023 року, надати послуги з поточного ремонту, зазначені в кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту), а Замовник зобов'язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість відповідно до умов цього Договору.» 1.2. Пункт 2. «СУМА ДОГОВОРУ» п.п.2.6.: «2.6. Фінансування послуг з поточного ремонту, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об’єкту (зі змінами 1) (Додаток 2), який складається Замовником з урахуванням Календарного графіку наданих послуг (зі змінами 1) (Додаток1), узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів (Батуринською міською радою) та Виконавцем і є невід’ємною частиною Договору.» 1.3. Пункт 4. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» п.п. 4.1. та п.п.4.5.: «4.1. «Виконавець» зобов’язаний: - забезпечити надання послуг згідно з Календарним графіком (зі змінами 1) (Додаток № 1); - розпочати виконання послуг, передбачених даним Договором, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня надання будівельного майданчика. Якісно виконати послуги, у обсязі, що визначений у кошторисній документації, в строк, що визначений у Календарному графіку надання послуг (зі змінами 1) (Додаток № 1). У разі перевищення Виконавцем обсягів робіт/послуг, передбачених кошторисною документацією, усі пов'язані з цим витрати несе Виконавець. 4.5. Строк надання послуг – «15» травня 2023 року. Календарний графік (зі змінами 1) (Додаток 1) та План фінансування (зі змінами 1) (Додаток 2) може бути переглянутий під час надання послуг, з урахуванням строків виконання зобов'язань, прийнятих сторонами за цим Договором відповідно до умов, визначених в п.3.2.» 1.4. Пункт 10. «РЕКВІЗИТИ СТОРІН»:Товариство з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» Місцезнаходження: вул. Комунальна, 1, м. Конотоп, Сумська область, 41608 Код ЄДРПОУ: 35800585 тел. (067) 967-67-69 ІВАN UA633806340000026002291513001 в ПуАТ КБ«АкордБанк»», МФО 380634 е-mаі1:Tigran-2009@ukr.net» Директор ____А.Б. Cагателян. Всі інші умови залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.03.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
    Номер: a62d6335d9dc4598bc1e905130f56338
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктами 4 та 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» згідно з пунктами 9.3 Договору № 22-02/23 від 22 лютого 2023 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 22-02/23 від 22 лютого 2023 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції пункти 1,2,4 Договору: 1.1. Пункт 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» п.п.1.1.: «1.1 Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується власними силами, з власних матеріалів та на свій ризик, до 30 червня 2023 року, надати послуги з поточного ремонту, зазначені в кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту) Городищенської філії Батуринської ЗОШ І-ІІІ ст., розташованої за адресою: вул. Шевченка, 2а, с. Городище, Ніжинського району Чернігівської області», а Замовник зобов'язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість відповідно до умов цього Договору.» 1.2. Пункт 2. «СУМА ДОГОВОРУ» п.п.2.1. та п.п.2.6.: «2.1. Загальна сума договору складає: 722 660,21 грн. (сімсот двадцять дві тисячі шістсот шістдесят грн. 21 коп.), у т.ч. ПДВ 120 443, 37 грн. «2.6. Фінансування послуг з поточного ремонту, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об’єкту (зі змінами 2) (Додаток 2), який складається Замовником з урахуванням Календарного графіку наданих послуг (зі змінами 2) (Додаток1), узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів (Батуринською міською радою) та Виконавцем і є невід’ємною частиною Договору.» 1.3. Пункт 4. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» п.п. 4.1. та п.п.4.5.: «4.1. «Виконавець» зобов’язаний: - забезпечити надання послуг згідно з Календарним графіком (зі змінами 2) (Додаток № 1); - розпочати виконання послуг, передбачених даним Договором, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня надання будівельного майданчика. Якісно виконати послуги, у обсязі, що визначений у кошторисній документації, в строк, що визначений у Календарному графіку надання послуг (зі змінами 2) (Додаток № 1). У разі перевищення Виконавцем обсягів робіт/послуг, передбачених кошторисною документацією, усі пов'язані з цим витрати несе Виконавець. 4.5. Строк надання послуг – «30» червня 2023 року. Календарний графік (зі змінами 2) (Додаток 1) та План фінансування (зі змінами 2) (Додаток 2) може бути переглянутий під час надання послуг, з урахуванням строків виконання зобов'язань, прийнятих сторонами за цим Договором відповідно до умов, визначених в п.3.2.» 2. Усі інші умови залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.06.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2.pdf