-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту) (код за ЄЗС ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
722 660.21
UAH з ПДВ
Номер:
631778c2759e4ce5b359430919b91eda
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-28-009367-a-b1
Замовник:
Батуринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Григорія Орлика Батуринської міської ради Ніжинського району Чернігівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26407437
-
Контактна особа:
Кривошей Любов Олексіївна +380971579063 kryvosheilybov@gmail.com
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бахмачгазбудсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35800585
-
Контактна особа:
Сагателян Артак Бабкенович 0679676769
-
Адреса:
41608, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Комунальна, 1
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
22-02/23
Дата підписання:
22.02.2023 00:00
Період дії договору:
22.02.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
722 660.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 443.37 UAH)
Оплачено:
722 660.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 443.37 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ef9284fca17b424c9bd154c71b7ba624
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пунктом 9 Договору від 22.02. 2023 року № 22-02/23 (надалі – Договір) та з урахуванням листа, який надійшов від Виконавця № 23/03 від 23.03.2023 року, з проханням продовжити термін надання Послуг, у зв’язку з виникненням непередбаченої потреби узгодження зміни видів робіт, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 4.5 Договору, та змінити банківські реквізити Виконавця, Сторони уклали цю Додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1,2,4,10 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.1. Пункт 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» п.п.1.1.: «1.1 Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується власними силами, з власних матеріалів та на свій ризик, до 15 травня 2023 року, надати послуги з поточного ремонту, зазначені в кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту), а Замовник зобов'язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість відповідно до умов цього Договору.» 1.2. Пункт 2. «СУМА ДОГОВОРУ» п.п.2.6.: «2.6. Фінансування послуг з поточного ремонту, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об’єкту (зі змінами 1) (Додаток 2), який складається Замовником з урахуванням Календарного графіку наданих послуг (зі змінами 1) (Додаток1), узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів (Батуринською міською радою) та Виконавцем і є невід’ємною частиною Договору.» 1.3. Пункт 4. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» п.п. 4.1. та п.п.4.5.: «4.1. «Виконавець» зобов’язаний: - забезпечити надання послуг згідно з Календарним графіком (зі змінами 1) (Додаток № 1); - розпочати виконання послуг, передбачених даним Договором, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня надання будівельного майданчика. Якісно виконати послуги, у обсязі, що визначений у кошторисній документації, в строк, що визначений у Календарному графіку надання послуг (зі змінами 1) (Додаток № 1). У разі перевищення Виконавцем обсягів робіт/послуг, передбачених кошторисною документацією, усі пов'язані з цим витрати несе Виконавець. 4.5. Строк надання послуг – «15» травня 2023 року. Календарний графік (зі змінами 1) (Додаток 1) та План фінансування (зі змінами 1) (Додаток 2) може бути переглянутий під час надання послуг, з урахуванням строків виконання зобов'язань, прийнятих сторонами за цим Договором відповідно до умов, визначених в п.3.2.» 1.4. Пункт 10. «РЕКВІЗИТИ СТОРІН»:Товариство з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» Місцезнаходження: вул. Комунальна, 1, м. Конотоп, Сумська область, 41608 Код ЄДРПОУ: 35800585 тел. (067) 967-67-69 ІВАN UA633806340000026002291513001 в ПуАТ КБ«АкордБанк»», МФО 380634 е-mаі1:Tigran-2009@ukr.net» Директор ____А.Б. Cагателян. Всі інші умови залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.03.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
a62d6335d9dc4598bc1e905130f56338
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктами 4 та 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» згідно з пунктами 9.3 Договору № 22-02/23 від 22 лютого 2023 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 22-02/23 від 22 лютого 2023 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції пункти 1,2,4 Договору: 1.1. Пункт 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» п.п.1.1.: «1.1 Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується власними силами, з власних матеріалів та на свій ризик, до 30 червня 2023 року, надати послуги з поточного ремонту, зазначені в кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Поточний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття, як захисної споруди цивільного захисту) Городищенської філії Батуринської ЗОШ І-ІІІ ст., розташованої за адресою: вул. Шевченка, 2а, с. Городище, Ніжинського району Чернігівської області», а Замовник зобов'язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість відповідно до умов цього Договору.» 1.2. Пункт 2. «СУМА ДОГОВОРУ» п.п.2.1. та п.п.2.6.: «2.1. Загальна сума договору складає: 722 660,21 грн. (сімсот двадцять дві тисячі шістсот шістдесят грн. 21 коп.), у т.ч. ПДВ 120 443, 37 грн. «2.6. Фінансування послуг з поточного ремонту, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об’єкту (зі змінами 2) (Додаток 2), який складається Замовником з урахуванням Календарного графіку наданих послуг (зі змінами 2) (Додаток1), узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів (Батуринською міською радою) та Виконавцем і є невід’ємною частиною Договору.» 1.3. Пункт 4. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» п.п. 4.1. та п.п.4.5.: «4.1. «Виконавець» зобов’язаний: - забезпечити надання послуг згідно з Календарним графіком (зі змінами 2) (Додаток № 1); - розпочати виконання послуг, передбачених даним Договором, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня надання будівельного майданчика. Якісно виконати послуги, у обсязі, що визначений у кошторисній документації, в строк, що визначений у Календарному графіку надання послуг (зі змінами 2) (Додаток № 1). У разі перевищення Виконавцем обсягів робіт/послуг, передбачених кошторисною документацією, усі пов'язані з цим витрати несе Виконавець. 4.5. Строк надання послуг – «30» червня 2023 року. Календарний графік (зі змінами 2) (Додаток 1) та План фінансування (зі змінами 2) (Додаток 2) може бути переглянутий під час надання послуг, з урахуванням строків виконання зобов'язань, прийнятих сторонами за цим Договором відповідно до умов, визначених в п.3.2.» 2. Усі інші умови залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.06.2023 00:00
Статус:
Опубліковано