-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водовідведення (код за ДК 021:2015 – 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод)
1.2. Пункт 47 Договору доповнити новим абзацом наступного змісту:«Виконавець з 01.08.2023 року є платником податків на загальній системі оподаткування зі сплатою ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.7 Додатку до Договору та викласти його у наступній редакції: «7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
2 620.80
UAH з ПДВ
Номер:
b65623ae4e724405b0692403d40dc698
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-28-003031-a-a1
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38624322
-
Контактна особа:
Максим Обшта +380636154566 obshta@zt.dsns.gov.ua https://zt.dsns.gov.ua/
-
Адреса:
10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40788675
-
Контактна особа:
+0414842018
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, місто Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА будинок 5 А
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис:
1.2. Пункт 47 Договору доповнити новим абзацом наступного змісту:«Виконавець з 01.08.2023 року є платником податків на загальній системі оподаткування зі сплатою ПДВ.».
1.3. Внести зміни до п.7 Додатку до Договору та викласти його у наступній редакції:
«7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
Номер договору:
86
Дата підписання:
27.02.2023 11:23
Період дії договору:
27.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 620.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено:
2 620.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Кількість
208 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, Коростенський район, вул. Богдана Хмельницького, 51
На карті
Внесені зміни
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
8243f86e96b6492ba94222a0ab2b717b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни до абзацу другого п.20. Договору та викласти його у наступній редакції: «Станом на дату укладення цього договору та до 31.07.2023 року (включно) тариф на послугу з централізованого водовідведення становить 12,60 гривень за куб. метр. З 01.08.2023 року тариф на послугу з централізованого водовідведення становить 12,60 гривень за куб. метр з ПДВ».
1.2. Пункт 47 Договору доповнити новим абзацом наступного змісту:«Виконавець з 01.08.2023 року є платником податків на загальній системі оподаткування зі сплатою ПДВ.».
1.3. Внести зміни до п.7 Додатку до Договору та викласти його у наступній редакції:
«7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 3 780 гривень 00 коп. (три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок), а саме:
1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
2 280 гривень 60 коп. (дві тисячі двісті вісімдесят гривень 60 копійок), в т.ч. ПДВ 380,10 грн .
У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, до орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі додається ціна та розмір плати за абонентське обслуговування.
Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення складається з вартості послуг у розмірі 3 780 гривень 00 коп. (три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок), а саме:
1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
2 280 гривень 60 коп. (дві тисячі двісті вісімдесят гривень 60 копійок), в т.ч. ПДВ 380,10 грн.,
розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуг* ____-___ гривень __-__ коп. з урахуванням податку на додану вартість (____-______ гривень __-___ коп.) вартості послуг стічних вод, що потрапляють у систему централізованого водовідведення учасника (виконавця) у період дощів та сніготанення через люки каналізаційних колодязів та приймачі дощової каналізації з території замовника (споживача), у розмірі _____-____ гривень ___-___ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________-________ гривень __-__ коп.).
Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення становить 3 780 гривень 00 коп. (три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок), а саме:
1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
2 280 гривень 60 коп. (дві тисячі двісті вісімдесят гривень 60 копійок), в т.ч. ПДВ 380,10 грн.».
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.09.2023 13:25
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bcc0ff7df5eb46eba52832f4ba7ee399
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни до першого абзацу п.1.2. Договору та викласти його у наступній редакції:
1.2. «На 2023 рік обсяги відведення стічних вод складають 208 (двісті вісім) м.куб.».
1.3. Внести зміни до п.7 Додатку до Договору та викласти його у наступній редакції:
1.4. «7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 2 620 гривень 80 коп. (дві тисячі шістсот двадцять гривень 80 копійок), а саме:
1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
1 121 гривня 40 коп. (одна тисяча сто двадцять одна гривня 40 копійок), в т.ч. ПДВ 186,90 грн.
У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, до орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі додається ціна та розмір плати за абонентське обслуговування.
2. Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення складається з вартості послуг у розмірі 2 620 гривень 80 коп. (дві тисячі шістсот двадцять гривень 80 копійок), а саме:
-1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
- 1 121 гривня 40 коп. (одна тисяча сто двадцять одна гривня 40 копійок), в т.ч. ПДВ 186,90 грн.,
розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуг* ____-___ гривень __-__ коп. з урахуванням податку на додану вартість (____-______ гривень __-___ коп.) вартості послуг стічних вод, що потрапляють у систему централізованого водовідведення учасника (виконавця) у період дощів та сніготанення через люки каналізаційних колодязів та приймачі дощової каналізації з території замовника (споживача), у розмірі _____-____ гривень ___-___ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________-________ гривень __-__ коп.).
Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення становить 2 620 гривень 80 коп. (дві тисячі шістсот двадцять гривень 80 копійок), а саме:
1 499 гривень 40 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок), без ПДВ;
1 121 гривня 40 коп. (одна тисяча сто двадцять одна гривня 40 копійок), в т.ч. ПДВ 186,90 грн.».
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 року.
4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою в 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Додаткова угода (сканована копія у форматі pdf) оприлюднюється на веб - порталі Уповноваженого органу та у формі, що з’являється в Електронному вигляді, вказуються зміни, що були внесені до договору.
Причина змін - зміни об'єму води.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
05.12.2023 14:10
Статус:
Опубліковано