• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з постачання холодної води

19 651.60 UAH з ПДВ
Номер: b929de809a884ff1a92f638e243eaee4
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-27-003443-a-a1
Замовник: Гуманітарний відділ Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Постачальник: Романівське комунальне підприємство «Сервіс»
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 24.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 19 651.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 275.27 UAH)
Оплачено: 19 651.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 275.27 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до рішення 37 сесії Романівської селищної ради VIII скликання від 14.02.2023 № 1190-37/23 " Про створення комунального підприємства " Комфорт" Романівської селищної ради" листа комунального підприємства "Комфорт" Романівської селищної ради від 05.09.2023 № 82 про розірвання укладених договорів на 2023 рік з Романівським комунальним підприємством "Сервіс".

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з постачання холодної води
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 4371.5
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти та культури Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти та культури Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті

Внесені зміни

    Номер: f6171a97c56d45f6835498d76fe4dfa1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів для закупівлі послуг відповідно до пп. 5 (3) п. 13 Особливостей
    Номер додаткової угоди: 48
    Дата внесення змін до договору: 24.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол 48 Обгрунтування пп.5(3) п.13 ПКМУ 1178.pdf
    Номер: 1a0a9319c4cd4b19b5d9445b0eb303ab
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до Договору № 5 від 24.02.23р.ВОДОПОСТАЧ...
pdf
зведений реєстр природних монополій.pdf
docx
Обґрунтування пп.5(4) п.13 ПКМУ 1178 ВОДОПОСТАЧАННЯ.docx
pdf
Лист про розірвання договору (СЕРВІС) 2023.pdf