• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

98 751.00 UAH з ПДВ
Номер: d7af08bb1e1848648f7b107f411c04f8
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-24-000571-a-c1
Замовник: Київський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Постачальник: Приатне підприємство "ЗІП"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 0223/23
Дата підписання: 24.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 98 751.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 458.50 UAH)
Оплачено: 98 751.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 458.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сім`ї Хохлових, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6927414e6a9a4338ba571d28ee8e5d4b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.2.1. Розділом 2 "Ціна Договору та порядок розрахунків" Договору, Сторони дійшли укласти додаткову угоду №1 від 21.12.2023р. в новій редакції :"Вартість наданих послуг, усіх матеріалів і комплектуючих, вартостей тари, упакування, і маркування, вантажно-розвантажувальних робіт, податків, зборів, та всіх інших витрат, повязаних із виконанням договору складає: 98751,00 грн. з ПДВ"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дог.0223 23 від 24.02.23р..pdf
pdf
Дод. угода _1 від 21.12.23р..pdf