-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів
169 584.00
UAH з ПДВ
Номер:
1025860fa8ce4624ae6e8a4b4face64b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-21-003259-a-c1
Замовник:
ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22721970
-
Контактна особа:
Свідерська Тетяна 380679763301 sviderska-tv@ukrposhta.ua https://ukrposhta.ua
-
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Ленінський район, ПРИВОКЗАЛЬНИЙ МАЙДАН, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ПРАТ "ДІАМАНТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24475392
-
Контактна особа:
Карпович О.П. 380577040077 http://pratdiamant.com.ua
-
Адреса:
61013, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, Шевченко, 11
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Номер договору:
33/108
Дата підписання:
20.02.2023 00:00
Період дії договору:
20.02.2023 00:00 - 31.03.2024 00:00
Сума договору:
169 584.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 28 264.00 UAH)
Оплачено:
150 342.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 057.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів категорії M2
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів категорії M1
Кількість
14 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів категорії N1
Кількість
84 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів категорії N2
Кількість
40 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів категорії N3
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
41d4dde1198343698e8057c1163a5c81
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, керуючись пунктами 4.3 та 12.3 Договору та підпунктом 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору. Сума договору після внесення змін складає 169584,00 грн. Строк дії договору продовжено до 31.03.2024р. Спицифікацію додаток №1 до договору викладено у новій редакції, кількість послуг відповідно до специфікації -16.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано