-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню)
30 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
734f8d4d97324d119e605ae37ec9c37a
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-17-002045-a-c1
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143413
-
Контактна особа:
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, площа Духновича,2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2644102848
-
Контактна особа:
Коструб Оксана Ярославівна +380505110557
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Грушевського,42
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню): 30 700.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
23/п
Дата підписання:
16.02.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
30 700.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
30 700.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Павшинській загальноосвітній школі І Ступеню)
Кількість
1
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Павшино,, вул. Лесі Українки, 89
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
911d440945bb4faaac7dc2762e5026bc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», також відповідно до п.19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до Особливостей №1178, враховуючи зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника суму договору зменшено на 8500,00 грн
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано