• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, стрічка для касового апарату, скоби, блок паперу, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

1 250.67 UAH без ПДВ
Номер: 045b7ff3ae95458e93b479ee23cb3145
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-16-006840-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ЛАРІОНЦЕВА НАТАЛЯ БОРИСІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 11
Дата підписання: 15.02.2023 13:00
Період дії договору: 15.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 250.67 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 упаковка
Період постачання 15.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Стрічка для к/а
Код ДК 021:2015: 30192350-9 Касова стрічка
Кількість 10 штуки
Період постачання 15.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Скоби
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 2 штуки
Період постачання 15.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Блок паперу
Код ДК 021:2015: 30197620-8 Папір для письма
Кількість 1 штуки
Період постачання 15.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті