• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради

221 787.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e584c12535e48d99016f414b952d7dd
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-13-008948-a-a1
Замовник: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Постачальник: МАРЧАК ОЛЬГА РОМАНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2023/70
Дата підписання: 13.02.2023 13:47
Період дії договору: 13.02.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 221 787.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 221 787.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 76495, Україна, Івано-Франківська область, с.Хриплин, вулиця Героїв УПА, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: d6871d5bf634449684c4cb6f1cc330bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із зменшенням обсягів послуг з організації гарячого харчування необхідно зменшити загальну суму договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 14:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 05364082eae34c98a439670583779f02
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну дії договору до 31.12.2024 року у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 13:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s