-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Дверні полотна
3 826.00
UAH без ПДВ
Номер:
91657fcde6294ee6b321216c9eec8b8c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-13-002423-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03195808
-
Контактна особа:
Альона Рябокучма +380978289761 buhhcsp@ukr.net
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2821517254
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ ТИЩИКА будинок 29 квартира 37
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору:
88
Дата підписання:
13.02.2023 10:14
Період дії договору:
13.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
3 826.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
3 826.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дверні полотна
Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 13 підпункт 3, абзац 2, а саме будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб;
Кількість
7 штуки
Період постачання
13.02.2023 - 31.12.2023