-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Масло вершкове
23 760.00
UAH з ПДВ
Номер:
172d71d2e27e4a529258dce647ce2718
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-13-001479-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44367468
-
Контактна особа:
Марина Комишан +380960877626 svitlovodskosvita@gmail.com https://svgr.gov.ua
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вулиця Героїв України, буд. 14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАДЕМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21078029
-
Адреса:
39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, Автозаводський район ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Номер договору:
505
Дата підписання:
13.02.2023 09:42
Період дії договору:
13.02.2023 00:00 - 30.06.2023 00:00
Сума договору:
23 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 960.00 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло вершкове, 200г 73%
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 30.06.2023
Місце постачання
27500, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, вул. Героїв України 14
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c4c58ef7f6e14800839dee2512af5961
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.03.2023 14:30
Статус:
Опубліковано