• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування друкуючих пристроїв за ДК 021-2015-50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

81 160.00 UAH без ПДВ
Номер: 601f8495784a4ae5b6f1448937bfe7b4
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-10-004306-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: БЕЛЕВЦЕВ ВАСИЛЬ БОРИСОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджу Epson WF-M5690DWF с заміною контрольного чіпу: 870.00000 UAH без ПДВ
Заправка картриджу Epson WF-M5799DWF с заміною контрольного чіпу: 2 950.00000 UAH без ПДВ
Заправка картриджу Epson M3170: 250.00000 UAH без ПДВ
Заміна бункера відпрацьованого чорнила Epson WF-M5690DWF: 1 200.00000 UAH без ПДВ
Заміна бункера відпрацьованого чорнила Epson WF-M5799DWF: 1 230.00000 UAH без ПДВ
Технічного обслуговування Обладнання: 350.00000 UAH без ПДВ
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору: 01
Дата підписання: 10.02.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 81 160.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджу Epson WF-M5690DWF с заміною контрольного чіпу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 14 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заправка картриджу Epson WF-M5799DWF с заміною контрольного чіпу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 19 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заправка картриджу Epson M3170
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 7 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна бункера відпрацьованого чорнила Epson WF-M5690DWF
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна бункера відпрацьованого чорнила Epson WF-M5799DWF
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Технічного обслуговування Обладнання
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f88992042a0146aa8c38b97819554f90
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.п. 1 п.19, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В зв’язку із зміною виробничої потреби та керуючись п.5,1 Договору Сторони прийшли згоди внести наступні зміни до договору: 1.1 Зменшити суму договору на 650 (шістсот п’ятдесят) грн. 00коп., ПДВ - не передбачений. 1.2 Внести зміни до п. 2.6 та специфікації к Договору (Додаток 1) та викласти в наступній редакції: 1.3 «2.6. Сума Договору складає 98 020 (дев'яносто вісім тисяч двадцять) грн. 00 коп., ПДВ - не передбачений.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023.12.18 ду 1 до 1 від 10.02.2023.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d3e06d8665304db5b121ab6ce2dc85fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.п. 1 п.19, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В зв’язку із зміною виробничої потреби та керуючись п.5,1 Договору Сторони прийшли згоди внести наступні зміни до договору: 1.1 Зменшити суму договору на 16860 (шістнадцять тисяч вісімсот шістдесят) грн. 00коп., ПДВ - не передбачений. 1.2 Внести зміни до п. 2.6 та специфікації к Договору (Додаток 1) та викласти в наступній редакції: 1.3 «2.6. Сума Договору складає 81160 ( вісімдесят одна тисяча сто шістдесят) грн. 00 коп., ПДВ - не передбачений.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано