• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги із встановлення джерел резервного живлення у ЗДО № 175 по вул. Антоненка-Давидовича, 11 у м. Львові

Договір укладено з врахуванням п. 11 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Встановлення та влаштування генератора для ЗДО 175.

59 858.40 UAH з ПДВ
Номер: dc3870410ab345c7ac7b5514107ba76e
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-09-008432-a-a1
Замовник: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Постачальник: ТзОВ "Проспер Вінд"
Класифікатор ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнанняАналіз за цим CPV
Опис: Договір укладено з врахуванням п. 11 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Встановлення та влаштування генератора для ЗДО 175.
Номер договору: 4/02
Дата підписання: 09.02.2023 10:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 59 858.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 976.40 UAH)
Оплачено: 59 858.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 976.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із встановлення джерел резервного живлення у ЗДО № 175 по вул. Антоненка-Давидовича, 11 у м. Львові
Код ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 28.02.2023
Місце постачання 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул. Антоненка-Давидовича, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5e1ddb7c22e84b8c9d0929b0cc0961f6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.03.2023 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s