• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з навчання працівників з питань охорони праці

Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією від 22.12.2022 №309 (зі змінами)

24 850.00 UAH без ПДВ
Номер: 25383e880d5e405ca272bb31f87d5874
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-09-003956-a-a1
Замовник: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області"
Постачальник: ТОВ "Центр охорони праці "Новатор сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Навчання за програмою (НПАОП 0.00-1.81-18): "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском": 1 150.00000 UAH без ПДВ
Навчання за програмою: (НПАОП 40.1-1.21-98) "ПТЕ та БЕ електроустановок споживачів": 1 250.00000 UAH без ПДВ
Навчання за програмою (НПАОП 0.00-1.15-07): "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті": 1 150.00000 UAH без ПДВ
Навчання за програмою: НПАОП 0.00-1.69-13" Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій,теплових мереж і тепловикористовувальних установок", " ПТЕ теплових установок і мереж. Підготовка теплових господарств до опалювального періоду.": 1 250.00000 UAH без ПДВ
Опис: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією від 22.12.2022 №309 (зі змінами)
Номер договору: 0202-02НС
Дата підписання: 06.02.2023 11:00
Період дії договору: 06.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 24 850.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Навчання за програмою (НПАОП 0.00-1.81-18): "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском"
Код ДК 021:2015: 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість 9 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Навчання за програмою: (НПАОП 40.1-1.21-98) "ПТЕ та БЕ електроустановок споживачів"
Код ДК 021:2015: 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість 5 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Навчання за програмою (НПАОП 0.00-1.15-07): "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті"
Код ДК 021:2015: 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість 5 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Навчання за програмою: НПАОП 0.00-1.69-13" Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій,теплових мереж і тепловикористовувальних установок", " ПТЕ теплових установок і мереж. Підготовка теплових господарств до опалювального періоду."
Код ДК 021:2015: 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 1bd36656fc594e2f9110ef704c5974f8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі підпункту 3 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України та на підставі пункту 8.2. Договору Сторони погодили внести зміни в абзац 2 пункту 1.1. Договору та викласти його в новій редакції. Інші положення Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов`язання щодо них. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання, діє протягом дії Договору та є невід’ємною частиною Договору. Після внесення змін до Договору обсяг закупівлі та сума договору не змінилися.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.12.2023 08:35
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s