• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Постачання канцелярським товаром

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 4e3de48a3fd94294be70a40f27eb1d46
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-08-014946-a-b1
Замовник: Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Глибоцької територіальної громади"
Постачальник: ФОП Карлійчук О.О.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Постачання канцелярським товаром: 200.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 7
Дата підписання: 08.02.2023 16:33
Період дії договору: 08.02.2023 16:33 - 31.12.2023 16:33
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постачання канцелярським товаром
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 50 штуки
Період постачання 08.02.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, 60400 На карті

Внесені зміни

    Номер: e80f5ad057fd46979548251222956d4d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна дати дії договору
    Номер додаткової угоди: 7
    Дата внесення змін до договору: 13.02.2023 11:17
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір санчо.pdf