• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланк Меню вимога, Бланк Зведення по відділенням.

1 530.00 UAH з ПДВ
Номер: ce1b97ef382640d18ea5d8ec27dcb2e2
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-08-003003-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: МАЛЕ ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРДОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 016/23
Дата підписання: 08.02.2023 10:00
Період дії договору: 08.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 530.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 255.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк Меню вимога (А3 1+1, папір офсетний 80 г/м2)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 03110, Україна, Київська область, Київ, вул .Солом'янська 17 На карті
Бланк Зведення по відділенням (А4 1+0, папір офсетний 80 г/м2)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 03110, Україна, Київська область, Київ, вул .Солом'янська 17 На карті