-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (очищення автомобільних доріг від снігу) на території Богодухівської міської ради
12 619.20
UAH з ПДВ
Номер:
d07a3a654b1b496dbe8621d6ff1d34e0
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-07-006930-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40327746
-
Контактна особа:
Юлія Зінченко +380575832038 gospodar.bogodukhiv@gmail.com
-
Адреса:
62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО "ДРУЧИНСЬКИЙ І К"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23451716
-
Контактна особа:
+380661834006
-
Адреса:
62103, Україна, Харківська область, місто Богодухів, ВУЛИЦЯ ГОМОЛКА будинок 17
Класифікатор ДК 021:2015:
90620000-9 Послуги з прибирання снігуАналіз за цим CPV
Номер договору:
21-Б
Дата підписання:
07.02.2023 11:49
Період дії договору:
07.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
12 619.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 103.20 UAH)
Оплачено:
12 619.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 103.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (очищення автомобільних доріг від снігу) на території Богодухівської міської ради
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, м. Богодухів, вул. Мусійчанська, вул. Благовіщенська, вул. Богодухівська, вул. Суворова, вул. Дружби, вул. Зарічна, вул. Вишнева, пров. Короленка, вул. Короленка, вул. Беляєва, вул. Лозівська, пров. Лозівський, вул. Солов’їна, вул. Новоселівська, вул. Піщана, с. Семенів Яр.
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d11d4636bbee419e94273d98191808cd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму договору на 48878,76 грн. (сорок вісім тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень сімдесят шість копійок) в тому числі ПДВ 8146,46 грн. (вісім тисяч сто сорок шість гривень сорок шість копійок).
2. У зв’язку з цим Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1. Договору, шляхом викладення його в наступній редакції:
«3.1. Сума договору становить 31 121,24 грн. (тридцять одна тисяча сто двадцять одна гривня двадцять чотири копійки) в тому числі ПДВ 5186,87 грн. (п’ять тисяч сто вісімдесят шість гривень вісімдесят сім копійок)»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.03.2023 14:19
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
35a6b5fd322d4b919af1aafcf4ccf376
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму договору на 18502,04 грн. (вісімнадцять
тисяч п’ятсот дві гривні 04 копійки) в тому числі ПДВ 3083,67 грн. (три тисячі вісімдесят три гривні 67 копійок).
У зв’язку з цим Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1. Договору, шляхом викладення його в наступній редакції:
«3.1. Сума договору становить 12619,20 грн. (дванадцять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 20 копійки) в тому числі ПДВ 2103,20 грн. (дві тисячі сто три гривні 20 копійок)»
Усі інші умови Договору, не передбачені цією додатковою угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують щодо нього свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
20.12.2023 16:03
Статус:
Опубліковано