• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуг з поводження з побутовими відходами

62 556.69 UAH з ПДВ
Номер: 0e9b24c4b6e74677a8aba73c18c84221
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-06-010344-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: М/23/01/2023
Дата підписання: 03.02.2023 14:37
Період дії договору: 03.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 62 556.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 426.12 UAH)
Оплачено: 62 556.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 426.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуг з поводження з побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 366.3 метри кубічні
Період постачання 01.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Каруни, 93, вул. Полігонна, 18А, вул. Володимира Антоновича, 65, вул. Всеволода Нестайка, 5, вул. Талаліхіна, 6А На карті

Внесені зміни

    Номер: fead28059ff34ea2a92660151abb6504
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна графіку надання послуг
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.08.2023 08:50
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Д.у. №1 18.08.2023.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 2dc1ac8b7c4c447cac32d48c1fa33e8a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити обсяг на 34.1 куб.м. що становить 366,3 куб.м. Зменшити суму договору на 5823,63 грн. Сума договору стає 62556,69 грн. в т.ч. ПДВ 10426,12 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 09:32
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. №2 від 18.12.23.pdf
PDF
Обгрунтування.PDF
p7s
sign.p7s