• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Яйця курячі

705 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 75a2fd3915974e1eb30c63907a12aac2
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-13-005101-a-a2
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Класифікатор ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 59
Дата підписання: 13.02.2023 09:00
Період дії договору: 13.02.2023 00:00 - 31.03.2024 00:00
Сума договору: 705 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 117 650.00 UAH)
Оплачено: 705 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 117 650.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Яйця курячі
Код ДК 021:2015: 03142500-3 Яйця
Кількість 130000 штука
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом’янська, 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 94056c18cd8b41a1851750c85c622c28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з обставинами пов’язаними з фінансуванням витрат Замовника Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31.03.2024
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 11:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s