• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги по розміщенню твердих побутових відходів)

404 460.00 UAH з ПДВ
Номер: 20dfa5d1ca5e47d39ec6937226419fe5
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-06-001135-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Постачальник: ПрАТ «Київспецтранс»
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 605107/35Т
Дата підписання: 02.02.2023 00:00
Період дії договору: 02.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 404 460.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 67 410.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по розміщеню твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1400 тонни
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, полігон Твердих Побутових Відходів №5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4a9e7fbd10e448cab23f38d7c6130a79
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: перерозподіл коштів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1 від 03.02.23.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 4985640b8ab34dad9719da0d27961f1e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 4.2. Планова вартість Послуг за даним Договором складає 404 460,00 грн (чотириста чотири тисячі чотириста шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ -67 410,00 грн (шістдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок), що сплачується , - за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (КПКВ1917442) – 257 657,52 грн (двісті п’ятдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень 52 копійки) у т.ч. ПДВ – 20% - 42 942,92 грн (сорок дві тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 92 копійки); - за рахунок коштів підприємства – 146 802,48 грн. (сто сорок шість тисяч вісімсот дві гривні 48 копійок) у тому числі ПДВ – 24 467,08 грн. (двадцять чотири тисячі чотириста шістдесят сім гривень 08 копійок)»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2 605107-35Т.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: dba4d545d9244519945f19597a080ed1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни в заголовок Додаткової угоди №3 та викласти його в новій редакції: « ДОДАТКОВА УГОДА № 3 до Договору до приймання і захоронення відходів від 02.02.2023 року № 605107/35Т м. Київ «___» ____________ 2023 року». 2. Внести зміни у преамбулу до Договору на приймання захоронення відходів (тонни) від 02.02.2023 року № 605107/35Т (далі- Договір) та викласти її в новій редакції: «ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва, що має статус платника податку на прибуток на загальних підставах, в особі начальника підприємства Кулікова Олега Михайловича, що діє на підставі Статуту однієї сторони, та ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс», в особі Начальника відділу публічних закупівель Булавіної Анжели Миколаївни, що діє на підставі Довіреності № 14 від 30.12.2022 року, з другої сторони, для потреб даного Договору Замовник та Виконавець іменуються надалі разом «Сторонами» а окремо- «Сторона», уклали цю Додаткову угоду від _______ 2023 р. № 2 до Договору на приймання захоронення відходів (тонни) від 02.02.2023 року № 605107/35Т (далі- Додаткова угода) про наступне..»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ-3 60510735Т.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: ecf469e367b34c62b43605cfc46c6380
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до доведеного Департаментом транспортної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) фінансування, зокрема на приймання і захоронення відходів (талони), Сторони погодили внести зміни у п. 4.2. до Договору на приймання і захоронення відходів (талони) від 22.02.2023 р. № 605107/35Т (далі - Договір), та викласти його в новій редакції: «4.2. Планова вартість Послуг за даним Договором складає 404 460,00 грн (чотириста чотири тисячі чотириста шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 67 410,00 грн (шістдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок), що сплачується: - за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в Держказначейській службі України, м. Київ УДКСУ у Оболонському районі м. Києва (КПКВ 1917442) – 324 538,74 грн (триста двадцять чотири тисячі п’ятсот тридцять вісім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ 54 089,79 грн (п’ятдесят чотири тисячі вісімдесят дев’ять гривень 79 копійок); - за власні кошти підприємства – 79 921,26 грн (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 26 копійок), в тому числі ПДВ 13 320,21 грн (тринадцять тисячі триста двадцть гривень 21 копійка). Вартість даного Договору визначається методом множення обсягу Відходів на тариф, зазначений в п. 4.1. даного Договору.»
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ4_605107-35Т.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: cebe20fec94e48f3b4b1d020a2373f3c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Визнати додаткову угоду від 18.12.2023 № 4 до договору на приймання і захоронення відходів (талони) від 02.02.2023 № 605107/35Т оприлюдненою помилково через наявність у тексті угоди технічних помилок. 2. Виправити технічні помилки шляхом внесення правильної редакції додаткової угоди, а саме на першому аркуші по тексту додаткової угоди у даті укладання договору на приймання і захоронення відходів (талони) від 02.02.2023 № 605107/35Т вказати цифри та літери «02.02.2023 р.». 3. Оприлюднити виправлену додаткову угоду від 18.12.2023 № 4 до договору на приймання і захоронення відходів (талони) від 02.02.2023 № 605107/35Т.
    Номер додаткової угоди: протокол № ЛС-019/23 від 19.12.2023
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: e0f8bab15de24415acd9cfa866976c7c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до доведеного Департаментом транспортної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) фінансування, зокрема на приймання і захоронення відходів (талони), Сторони погодили внести зміни у п. 4.2. до Договору на приймання і захоронення відходів (талони) від 02.02.2023 р. № 605107/35Т (далі - Договір), та викласти його в новій редакції: «4.2. Планова вартість Послуг за даним Договором складає 404 460,00 грн (чотириста чотири тисячі чотириста шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 67 410,00 грн (шістдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок), що сплачується: - за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в Держказначейській службі України, м. Київ УДКСУ у Оболонському районі м. Києва (КПКВ 1917442) – 324 538,74 грн (триста двадцять чотири тисячі п’ятсот тридцять вісім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ 54 089,79 грн (п’ятдесят чотири тисячі вісімдесят дев’ять гривень 79 копійок); - за власні кошти підприємства – 79 921,26 грн (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 26 копійок), в тому числі ПДВ 13 320,21 грн (тринадцять тисячі триста двадцть гривень 21 копійка). Вартість даного Договору визначається методом множення обсягу Відходів на тариф, зазначений в п. 4.1. даного Договору.»
    Номер додаткової угоди: 4 (виправлена)
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано