-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір для друку формату А3 та А4
папір для друку формату А3 та А4
139 820.00
UAH без ПДВ
Номер:
a5705ce24b1d4ce695699cf7cc1f1829
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-03-011279-a-c1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44591908
-
Контактна особа:
Жинжикова Ірина 380577253171 dzv.dozorro@gmail.com
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Новицький Андрій Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
44591908
-
Контактна особа:
Новицький Андрій Миколайович +380977894610 noviskuy2020@gmail.com
-
Адреса:
62551, Україна, Харківська область, с. Шевченкове Перше, вул. Садова, буд. 28А
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
папір для друку формату А3 та А4
Номер договору:
1
Дата підписання:
03.02.2023 12:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
139 820.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
139 820.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку формату А3 та А4
Кількість
530 пачка
Період постачання
до 20.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
359fe076189b4e4aa341de1b81e5e960
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесені зміни в частині продовження строку виконання зобов'язань щодо поставки товару до 20.12.2023 в зв'язку із змінами помісячного розпису асигнувань загального фонду місцевого бюджету Департаменту земельних відносин Харківської міської ради
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.02.2023 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
469e2687b4f849518dba910c32f3a93d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесені зміни в частині продовження строку виконання зобов'язань щодо поставки товару до 20.12.2023 в зв'язку із змінами помісячного розпису асигнувань загального фонду місцевого бюджету Департаменту земельних відносин Харківської міської ради (додаткову угоду № 1 від 14.02.2023 до договору скасовано за рекомендацією Державної казначейської служби)
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.03.2023 10:00
Статус:
Опубліковано