• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015(CPV):50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуга з ремонту автомобіля Toyota Land Cruiser 150, реєстраційний номер АМ 9395 СТ)

630 059.00 UAH без ПДВ
Номер: a38c1fdc5d4b40a183a01a39b88b346f
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-03-009384-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ТАРАСЕВИЧ ВІКТОРІЯ ОЛЕГІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 29
Дата підписання: 02.02.2023 14:00
Період дії договору: до 30.04.2023 00:00
Сума договору: 630 059.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 630 059.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з ремонту автомобіля Toyota Land Cruiser 150, реєстраційний номер АМ 9395 СТ
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, за місцем розташування СТО На карті

Внесені зміни

    Номер: 60126c8fdd854f77b0a25fd6d9740f82
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 та п.п.11.6.4 п.11.6. Договору Сторони досягли взаємної згоди про необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг, оскільки через наявність об’єктивних обставин надання послуг не може бути виконана до 31.03.2023р. 2. Продовжити строк дії Договору № 29 від 02.02.2023 року на закупівлю послуг до 30.04.2023 року шляхом внесення змін: - у п.5.1. розділу V Надання послуг Договору № 29 від 02.02.2023 року на закупівлю послуг «5.1. Строк надання послуг - по 30.04. 2023 року». - у п.10.1. розділу X Строк дії договору та умови припинення договору Договору № 29 від 02.02.2023 року на закупівлю послуг «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє по 30 квітня 2023 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по Договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2023 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 продовження строку дії договору.docx.pdf
pdf
Лист ФОП Тарасевич В.О. №20 від 28.03.2023р..pdf
p7s
sign.p7s