-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Молоко та вершки
Молоко та вершки
59 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
03a65fb8df914557a13132080380119a
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-03-007063-a-c1
Замовник:
Великоберезнянська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22107388
-
Контактна особа:
Шулевка Іванна Іванівна 380993382582 internat-vber@ukr.net
-
Адреса:
89000, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Березний, Штефаника, 126
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Данканич К.М
×
-
Код ЄДРПОУ:
003531090
-
Контактна особа:
Данканич К.М +380950221470 ekaterina.dankanich1005@gmail.com
-
Адреса:
89670, Україна, Закарпатська область, с.Нижній Коропець, Горького,25
Класифікатор ДК 021:2015:
15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Молоко та вершки: 33.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Молоко та вершки
Номер договору:
27
Дата підписання:
31.01.2023 16:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
59 400.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко та вершки
Кількість
1800 літр
Період постачання
до 31.03.2023
Місце постачання
89000, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Березний, Штефаника, 126
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ff7ac881dac6460bb967046fb5f5f88b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
додаткова угода №1 від 30.03.2023р
Дата внесення змін до договору:
30.03.2023 00:00
Статус:
Опубліковано