• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання)

99 900.00 UAH з ПДВ
Номер: d2e49677ee844e7d9623c4c05dc962df
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-03-006068-a-c1
Замовник: Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАРЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 03.02.2023 11:15
Період дії договору: 03.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 99 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 650.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 690 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації