• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по заправці та відновленню картриджів друкуючих пристроїв

Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією від 22.12.2022 №309

88 200.00 UAH без ПДВ
Номер: aaa8c703451c4b319064130264f6b066
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-03-002671-a-c1
Замовник: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області"
Постачальник: Фізична особа-підприємець Гава Григорій Миколайович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджу: 190.00000 UAH без ПДВ
Регенерація картриджу: 390.00000 UAH без ПДВ
Опис: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією від 22.12.2022 №309
Номер договору: 08-23
Дата підписання: 30.01.2023 12:00
Період дії договору: 30.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 88 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 300 послуга
Період постачання 30.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Регенерація картриджу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 80 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації