• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (Послуги з централізованого водовідведення (при наявності мережі централізованого водовідведення))

34 599.00 UAH з ПДВ
Номер: 22d7164de05f4827b0cb84780451b451
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-02-017295-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ "ДЖЕРЕЛО"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору: 9 ДК
Дата підписання: 27.01.2023 16:00
Період дії договору: 27.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 34 599.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 766.50 UAH)
Оплачено: 34 599.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 766.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення (при наявності мережі централізованого водовідведення)
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 640.72 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 62002, Україна, Харківська область, Богодухівський район, заклади освіти Відділу освіти Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області (додаток 2) На карті

Внесені зміни

    Номер: be0e5789fc2348a2bfe81d321415edf0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п. 1. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, відповідно до підпункту 8 пункту 14 та підпункту 1 пункту 16 договору на надання послуг з водовідведення № 9ДК від 27.01.2023 р. сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 128 859,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 21 476,50 грн. і становить з врахуванням змін 34 599,00 грн. (тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 5 766,50 грн. за 640,72 куб. метрів і внести зміни до пункту 6, додатку 1 та викласти їх у новій редакції, а саме: «6. Розмір річної плати за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становлять 34 599,00 грн. (тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 21 476,50 грн. за: водовідведення 34 599,00 гривень за 640,72 куб. метрів»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2023 16:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Джерело ду стоки.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7a688098ca7f4f2a8e1ed651d55cfe5b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Анулювати додаткову угоду №01 від 17.11.2023р. 2. На підставі ст. 180-188 Господарського кодексу України, ст. 651-654 Цивільного кодексу України, підпункту 6 пункту 19 Особливостей, підпункту 1 пункту. 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», відповідно до підпункту 8 пункту 14 та підпункту 1 пункту 16 договору на надання послуг з водовідведення № 9ДК від 27.01.2023 р. сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 128 859,00 грн.(сто двадцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 21 476,50 грн. і становить з врахуванням змін 34 599,00 грн. (тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 5 766,50 грн. за 640,72 куб. метрів і внести зміни до пункту 6, додатку 1 та викласти їх у новій редакції, а саме: «6. Розмір річної плати за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становлять 34 599.00 грн. (тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 5 766,50 грн. за: водовідведення 34 599,00 гривень за 640,72 куб. метрів»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.11.2023 16:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Джерело ду02 стоки тендер.pdf
p7s
sign.p7s