• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (послуги з поточного ремонту та обслуговування організаційної техніки)

15 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 289413d3911241adbbeb4dc77ef75ce2
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-02-006440-a-b1
Замовник: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ "СОФТКОМП"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 3
Дата підписання: 02.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 15 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 500.00 UAH)
Оплачено: 15 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів для лазерних принтерів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 26
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65039, Україна, Одеська область, м. Одеса (Одеська обл.), вул. Канатна, 134 На карті
Відновлення картриджів для лазерних принтерів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 22
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65039, Україна, Одеська область, м. Одеса (Одеська обл.), вул. Канатна, 134 На карті

Внесені зміни

    Номер: f65f95945322436f8a3077ce129e2ce0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано