• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (послуги з поточного ремонту та обслуговування організаційної техніки)

39 550.00 UAH з ПДВ
Номер: 58fb48f1c7604a599de5da186cd29907
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-02-006427-a-c1
Замовник: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ "СОФТКОМП"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 02.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 39 550.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 591.67 UAH)
Оплачено: 39 550.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 591.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів для лазерних принтерів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 102
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65039, Україна, Одеська область, м. Одеса (Одеська обл.), вул. Канатна, 134 На карті
Відновлення картриджів для лазерних принтерів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 38
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65039, Україна, Одеська область, м. Одеса (Одеська обл.), вул. Канатна, 134 На карті

Внесені зміни

    Номер: 858e069490034335b1cdd5acfb8d6ceb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано