-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання (розподіл питної води)
410 382.57
UAH з ПДВ
Номер:
f68cd78a00954012b991eff4ffbb1eeb
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-01-005366-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05493852
-
Контактна особа:
Валерія Мороз +380501088631 tenderbolnica@gmail.com
-
Адреса:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Короленка, 56
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346822
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ СОБОРНА будинок 19 А
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору:
6/37/1
Дата підписання:
01.02.2023 11:20
Період дії договору:
01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
410 382.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 68 397.10 UAH)
Оплачено:
410 382.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 68 397.10 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання (розподіл питної води)
Кількість
16262 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
df3cb724112d4621b2b56fe9a48e8e15
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись підпунктом 1 п. 19Особливостей, які затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на суму 219917,43 грн
2. Абзац 2 пункту 1.1 розділу 1 викласти в новій редакції:
« Кількість (об'єми надання) послуг: 16262 куб.м.»
3. Викласти п.1.2 розділу 1 в новій редакції:
«Ціна цього договору становить 410382,57грн у т.ч. ПДВ 68397,10 грн"
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 12:03
Статус:
Опубліковано