-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі / продукції для харчування пацієнтів)
1 417 279.36
UAH без ПДВ
Номер:
fc2f14dfe2c843ef9f3b708b22fe328d
Ідентифікатор договору:
UA-2023-02-01-004644-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991122
-
Контактна особа:
Полякова Алла Олексіївна 380502321637 superfinanci@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Корепанова Ірина Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2726005148
-
Контактна особа:
Корепанова Ірина Миколаївна +380959137209 electron2@ukr.net
-
Адреса:
84110, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул.Матвєєва, б.6
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
0123
Дата підписання:
01.02.2023 08:00
Період дії договору:
до 29.02.2024 00:00
Сума договору:
1 417 279.36 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 380 319.04 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
1. Сторони, за взаємною попередньою згодою, керуючись умовами п.10.2 Договору та нормами чинного законодавства України, вирішили достроково розірвати Договір з «01» березня 2024 року.
2. Відповідно, змінити загальну вартість Послуг за цим Договором, що складається з вартості Послуг за всі звітні періоди за весь строк дії цього Договору, яка після зменшення становить 1 380 319,04грн (Один мільйон триста вісімдесят тисяч триста дев’ятнадцять грн 04 коп.) без ПДВ.
3. Починаючи з «01» березня 2024 року зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за цим Договором.
4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, але розповсюджується на відносини Сторін з «01» березня 2024 року.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі / продукції для харчування пацієнтів) (10 900 ліжко-днів)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
672191554cfb432db088cea0cd9e0eef
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони погодились внести до Договору № 0123 від «01» лютого 2023 р. про надання кейтерингових послуг такі зміни:
а) На підставі п.6.8.2 розділу 6, п.12.3 розділу 12, п.12.4 розділу 12, п.13.1.3 розділу 13 Сторони погодились про внесення змін до Специфікації, та доповнити договір Додатком №2 до Договору № 0123 від «01» лютого 2023 року, виклавши її у новій редакції, що додається.
Додаток 1: Загальна вартість 1 ліжко - дня залишається без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.08.2023 16:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
45c0d5afc8b146418565d73c0ccf728f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. З урахуванням пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до пункту 10.1 розділу 10 Договору «Строк дії договору», виклавши його в такій редакції:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до «31» березня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків — до повного їх виконання Сторонами».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.11.2023 14:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
3a208a2d380b46a8a4cc6e6def6597ad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та пункту 13.1.8. Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 236 183,36 грн. ( Двісті тридцять шість тисяч сто вісімдесят три гривні 36 копійок) без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору «Ціна договору», виклавши його в такій редакції:
«3.1. Загальна вартість Договору становить 1 417 279,36 грн. (Один мільйон чотириста сімнадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 36 копійок) без ПДВ ».
3. Внести зміни до пункту 5.1 розділу 5 Договору «Порядок надання послуг», виклавши його в такій редакції:
«5.1. Строк (термін) надання послуг: з «01» січня 2024 по 31 березня 2024».
4. Додаток 1 Договору доповнити специфікацією №2 з урахуванням очікуваного обсягу надання послуг у січні — березні 2024 року.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
05.01.2024 17:00
Статус:
Опубліковано